Ke každému skladu přijíždí dennodenně dodávky, kamiony a jiná velká auta, která mají nákladní prostor. Zaměstnanci skladu se starají o to, aby do každého vozidla bylo naloženo správné množství a správný druh zboží, který se poveze přímo do obchodu, kde poté putuje ke konečnému spotřebiteli. Další možností je, že se naloží a poputuje dále do světa nebo https://www.denik.cz/zdravi/jinym-zenam-pomahaji-k-materstvi-klinikam-chybi-darkyne-vajicek-20171202.html do jiné země. Existuje několik možností, jaký bude osud tohoto zboží, ale tím se dnes nebudeme přímo zabývat.
Zaměříme se na to, jak lze do kamionu dostat všechen náklad co nejrychleji a nejefektivněji.
Někde se stále využívá hlavně lidská síla. Zaměstnanci mají vcelku fyzicky náročnou práci, protože tahají bedny s věcmi a jiným nákladem. Musí jej dostat buď z auta nebo do auta. Dá se k tomu využívat i takzvaný vysokozdvižný vozík. Tím můžete nabrat věci i z velké výšky a pak je pohodlně dopravit do auta. K tomu je však potřeba mít udělanou rampu přímo u vrat skladu. Pokud není udělaná pevná rampa, tak je potřeba ji zakoupit.
V tomto případě se kupuje najížděcí rampa, která je skvělým pomocníkem. Urychluje práci a tím pádem zvyšuje efekt práce a dá se všechno naložit rychleji. Zaměstnanci tím pádem stihnou mnohem více práce, než kdyby vše dělali ručně a nosili samostatně.
Existuje na výběr více druhů najížděcích ramp. Některé jsou zkonstruované tak, že se umístí například ke kamionu a tuto rampu pak může obsluhovat pouze jeden vozík nebo jedno vozidlo. Pak existují takové, které jsou zaměřené na větší efektivitu práce. Jsou sice dražší, ale rampu mohou využívat až tři vozidla.
Většina ramp je vybavena hydraulickým pohonem, mechanickým zvedákem nebo elektrohydraulickým pohonem. Vše se tedy dá ještě využívat moderně díky technice, která je u rampy. Materiál jízdné plochy je nejčastěji tažený plech. V případě zájmu je dodací lhůta asi tak šest týdnů.